C8 - تولید بنر متحرک


افراد معمولا کمتر به اجسام و تصاویر ثابت توجه نشان می دهند. اما به محض اینکه این اجسام و تصاویر جابه¬جا می شوند، توجه افراد را به خود جلب می کنند. از این رو در طراحی یک تبلیغ یا انتقال یک مفهوم در سایت بهتر است برای جلب توجه مخاطب، تصاویر موجود را متحرک نمود . می توانید در زمان ثبت سفارش، اسلاید ها و یا سکانس ها را شرح دهید و از کارشناس فروش بخواهید تا این موضوعات را برای شما ثبت کند. برای سفارش در این زمینه :تعداد فریم ها ، محل استفاده از بنر ، ابعاد ، پالت های رنگی ، تم مد نظر ، سناریوی خود و نیز مکان مورد نظر برای استفاده بنر را برای ما شرح دهید. مثلا بگویید بنری برای استفاده در یک سایت خبری برای جذب مخاطب می خواهید یا یک بنر متحرک جهت استفاده در سرویس شخصی مد نظر خود- مانند اپلیکیشن و یا سایت شخصی خود- نیاز دارید. با توجه به مولفه های مختلف قیمت گذاری و نیز فریم های متفاوت در یک بنر متحرک، قیمت هر بنر متحرک با بنر متحرک دیگر تفاوت دارد، بنابراین برای دریافت مشاوره در زمینه قیمت بنر های متحرک و یا دریافت مشاوره در این حوزه با ما تماس بگیرید.


نمونه کارها

تبلیغ وب سایت حراجی بازی در سایت زومجی


تبلیغ وب سایت فنگشویی



تبلیغ وب سایت عصرویزا


نمونه طراحی گیف نئونی



تبلیغ وب سایت گوگل فرست در سایت عصرایران


تبلیغ وب سایت عصر ویزا


تبلیغ وب سایت فنگشویی




جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این سرویس با تیم فروش گوگل فرست تماس حاصل فرمایید

ساعات کاری:
شنبه تا چهارشنبه 8:30 - 17:00
پبجشنبه 8:30 - 13:00
نشانی دفتر مرکزی(دانش پرداز مهر):
میرداماد، خیابان نساء، کوچه پیرزاده، پلاک ۲۱