C1 - تولید محتوا (الگوریتم پاندا)


امروزه هر کسب و کار اینترنتی نیازمند داشتن یک وب است. از طرفی یک محتوای خوب در واقع نیمی از سئوی یک سایت است. یکی از معیارهای تآثیرگذار بر سئو و مورد استفاده موتور جستجوی گوگل، الگوریتم پانداست که وظیفه آن تشخیص محتواهای کپی، کوتاه، تکراری و بی کیفیت است. الگوریتم گوگل پاندا Google Panda Algorithm به زبان ساده، بر کیفیت محتوای ارائه شده در سایت نظارت دارد، وظیفه پاندای گوگل است که محتوای کپی شده، محتواهای کوتاه، صفحات تکراری و بی ارزش را بررسی کند و بهترین سایت های دارای ارزش محتوایی بالا را که از قوانین گوگل پیروی می کنند انتخاب و سایت های نامعتبر را حذف کند، در این صورت کاربران با اعتماد بیشتری می توانند از وب سایت های موجود استفاده کنند. در ایران و زبان فارسی تقریبا از سال 2013 اثرگذاری الگوریتم پاندا بر نتایج کم کم آغاز شد و محتواهای کپی بویژه سایت های که از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده میکردند، کم کم از نتایج گوگل حذف شدند یا بعبارتی دچار پنالتی گوگل شدند.


1-الگوریتم پاندا و فاکتورهای منفی تاثیرگذار بر سئو

با بروزرسانی الگوریتم پاندا، تعدادی از فاکتورهای منفی که بر نتایج جستجوی گوگل (Google SERPs) اثر میگذارد شامل : محتوای کوتاه از نظر گوگل پاندا صفحاتی ضعیف به حساب می آیند که محتوای کوتاه دارند و شامل چند کلمه یا چند جمله کوتاه هستند. محتوای تکراری یا کپی شده اگر از سایت های دیگر مقالات خود را کپی می کنید یا صفحات متعدد با محتوای تکراری دارید، پاندا به سادگی با پردازش متون متوجه آن می شود و احتمال جریمه شدن توسط گوگل را بالا می برد.


2- محتوای کم کیفیت

محتوای کم کیفیت شامل محتواهای با اطلاعات اندک و عموما مقاله توسط نرم افزارهای ترجمه آنلاین ترجمه می شود و برای مخاطبان شما مناسب نیستند. محتوای جمع آوری شده بعضی از وب سایت ها بدلیل کمبود منابع مالی و زمانی از این روش استفاده می کنند. اغلب محتوای سایت های دیگر توسط نویسندگان جمع آوری و در یک مقاله گردهم می آوردند با توجه به تعداد زیاد مقالات بتوانند از طریق گوگل بازدیدکننده جذب کنند.


3- مقالات نوشته شده توسط کاربران با کیفیت پایین

این گونه مقالات عموما بصورت پست مهمان در سایت منتشر می شود و معمولا اطلاعات دقیق و درستی ندارند و پر از اشکالات نگارشی و املایی هستند و ممکن است حجم مقاله نیز کوتاه باشد.


4- نسبت آگهی به محتوا

هرگاه حجم تبلیغات وب سایت شما به صورت بنر یا تبلیغات متنی بیش از محتوای هر صفحه باشد. وب سایت های مسدود شده توسط کاربر اگر وب سایتی توسط کاربری برای ورود مستقیم مسدود شده باشد، گوگل پاندا ارزش آن وب سایت را با کیفیت پایین تشخیص می دهد.


5- محتوای ناسازگار با گوگل

فرض کنید به کاربر قول می دهید یک کوپن تخفیف 30 درصدی بدهید و کاربر پس از کلیک با صفحه ای خالی یا حتی صفحه با محتوای نامرتبط روبرو شود. اینگونه صفحات با گوگل ناسازگارند و دیر یا زود حذف می شوند.



برای مشاوره و سفارش محتوای بهینه و سئو شده از نظر الگوریتم پاندا اطلاعات لازم زیر لازم ارسال است:


نام سایت:
لینک سایت:
حوزه کسب و کار:
نوع وبسایت:
دسترسی به پنل سایت:
کلمات کلیدی:
تعداد کلمات متن:
تعداد عکس:
ایمیل:
شماره تماس:



جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این سرویس با تیم فروش گوگل فرست تماس حاصل فرمایید

ساعات کاری:
شنبه تا چهارشنبه 8:30 - 17:00
پبجشنبه 8:30 - 13:00
نشانی دفتر مرکزی(دانش پرداز مهر):
میرداماد، خیابان نساء، کوچه پیرزاده، پلاک ۲۱